V rodinné firmě Ráj kování s.r.o. věříme, že je potřeba dbát na perfektní skloubení kvality a cenové dostupnosti.
Klika ke dveřím je jednou z nejčastěji používaných součásti nábytku v každé domácnosti. Měla by proto dlouho vydržet, vypadat pěkně a mít svou kvalitu.
Jsme přesvědčeni, že díky značce Infinity Line jsme nalezli pro statisíce domácností ve střední Evropě to nejlepší skloubení kvality, designu a cenové dostupnosti.
Historie:
V roce 2009 jsem začal jako fyzická osoba Ondřej Lang prodávat kliky poprvé přes internet. V prvním roce jsme byli mile překvapeni prodeji, které překročily milion korun. Toto mě motivovalo a velmi brzy jsem se s pomocí několika kamarádů a budoucích expertů na marketing stal jedním z lídrů online prodeje v segmentu dveřního kování. Vše především díky skvělé zákaznické péči na e-shopech rajklik.cz a později rajkovani.cz.
Od roku 2013 jsme hrdí na to, že bez přerušení náš e-shop www.rajkovani.cz drží status "Ověřeno zákazníky". Především v oblasti komunikace se zákazníky se snažíme držet na maximu 5 hvězdiček.
Ke zlomovému momentu došlo v roce 2015. Do firmy se zapojil můj otec Rostislav Lang, založila se firma Ráj kování s.r.o. a z živnosti jsme začali růst do fungující rodinné firmy. Od roku 2015 se během dvou let obraty ztrojnásobily.
Naše úsilí najít pro český trh ty nejlepší produkty vyvrcholilo v 2017 zajištěním strategického partnerství s evropskou značkou klik Infinity Line.
V současné době se kromě vlastního e-shopu a spolupráce s největším online ochodním domem MALL, chceme zaměřit i na navýšení partnerství s obchodními firmami, lokálními truhláři či developerskými firmami, se kterými rezonuje naše vize perfektně skloubit kvalitu a cenovou dostupnost.
Pokud se chcete nechat jako zákazník rozmazlovat a věříte v dlouhodobě prospěšné partnerství, tak se nám ozvětě. Budeme rádi.
Více článků nalezente na našem blogu.
Máte dotazy nebo potřebujete poradit? Bez váhání nás kontaktujte na tel. čísle (+420) 777 768 670.
Ondřej Lang, marketingový tvůrce v klikařské rodině Ráj kování s.r.o.